فروش مقاله و پروژه

عنوان انگلیسی مقاله: Influence of Edge Defects, Vacancies, and Potential Fluctuations on Transport Properties of Extremely Scaled Graphene Nanoribbons
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله تاثیر نقص لبه ای : و نوسانات بلقوه در خواص انتقال نانوروبانهای گرافن
دسته: نانوتکنولوژی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

چکیده :
شبیه سازی انتقال کوانتومی مربوط به یک اتم بزرگ برای بررسی تاثیر اختلال درانتقال خواص در نانوروبانهای بسیار کوچک با طول 10 نانومتر و عرض یک تا 4 نانومتر در این مقاله بررسی خواهد شد.
در این مقاله وابستگی بر فاصله انتقال و رسانایی در نسبت به چگالی نقص لبه ای چگالی جای خالی و دامنه نوسان بلقوه است. برای کوچکترین شبکه ها با تراکم نقص شبکه واقعی افزایش فاصله انتقال تا 300 درصد امکان دارد. همچنین تنوع نسبتا بالایی از فاصله انتقال گزارش شده است در مقابل در می یابیم که نوسانات بلقوه تاثیر ناچیزی برفاصله انتقال داشته وباعث افزایش نسبتا کم مقدار ON , OFF دارد. در نقص در صفحه ، ولبه در نانوروبانهای گرافن (GNRS) تابع غیر تعادلی (NEGF) در شبیه سازی ، پتانسیل نوسانات ، فاصله انتقال وجای خالی دارد.
مقدمه
معماری ساختارهای جدید و مواد جایگزیین به منظور حل مسائل مربوط به ترانزیستور ها است که در آنها از فناوری اکسید فلز نیمه هادی (CMOS) استفاده شده است. در میان بسیاری از کانیها دستگاههای نانو الکترونیک مبتنی بر گرافن علاقه پژوهشگران را فوق العاده به خود جلب کرده که ناشی از انتقال بالا و سازگاری با تکنولوژی های مرسوم است. مشکل اینجاست که در یک وسعت از بزرگ از گرافن در سطوح بزرگتر این است که باعث افزایش OFF شده و در  صورت استفاده از نانو روبان های گرافن (GNRS) یک باند شکافی جدیدی به دلیل حبس کوانتومی بدست می آید. با توجه به وابستگی به باند گپ در عرض نانوروبانها عرض قابل قبولی توسط شکاف باند برای (CMOS)های خاص تعریف می شود. با توجه به این در ترانزیستور ها اثر میدانی بر اساس ساختارهای سیلکونی می تواند در فن آوری نانو جایگزین شده که طول کانالی در حدود 10 نانومتر بوجود می آورد.  بنابراین این تحقیقات برای طول بیشتر از 10 نانومتر و عرض بیشتر از 5 نانومتر برای نانو روبانهای گرافنی ضروری بوده و وجود شکاف باند قابل قبول است.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی